Resultaat 111 - 120 (van 131)

• Jaarverslag: 2021 in verhalen en cijfers Bekijk details

20 mei 2022

Het jaarverslag over 2021 is uit!

• Update: Herinrichting Stromarkt Bekijk details

9 mei 2022

Het is je misschien al wel opgevallen, de gemeente is momenteel druk bezig met het herinrichten van verschillende plekken in de stad. Zo zijn ze op het Grote Kerkhof bijna klaar en dat betekent dat ze nu rondom de Bibliotheek aan de Stromarkt aan de slag gaan.

• Nu ook thuis beter leren computeren Bekijk details

1 mei 2022

Wil je handiger worden met de computer, tablet en smartphone? Volg dan in de bibliotheek of thuis gratis online SeniorWeb-cursussen. Zo kun je bijvoorbeeld beter leren e-mailen, werken met Windows, Word en Excel of Whatsapp gebruiken. Je kunt kiezen uit maar liefst 25 cursussen. Ze zijn er voor iedereen, jong en oud, ook als je geen lid bent van de bibliotheek.

• Blokken voor je examens in de bieb Bekijk details

21 april 2022

Zoek je een plek om te leren voor je examens? Kom studeren in de bibliotheek! In onze vestiging op de Stromarkt vind je veel studeerplekken. Zorg er wel voor dat je op tijd komt, want vol is vol.

• Blog: Eerste liefde Bekijk details

4 april 2022

Het lijkt een makkelijk onderwerp, een eerste liefde, maar ik moet er toch diep over nadenken. Was mijn eerste liefde die pop met bewegende ogen waar ik als kind zo blij mee was? Of was het dat jongetje op de kleuterschool die op mijn verjaardagsfeestje kwam?

• Boekenweek 2022, een ode aan de liefde Bekijk details

4 april 2022

De Boekenweek is de kans om (weer) verliefd te worden! Op lezen. Op degene die je voorleest. Op je allereerste boek of op een verhaal uit je favoriete vakantieland. Of misschien begin je iets te voelen voor een schrijver van wie je nog niet eerder iets las.

• We gaan voor meer diversiteit en inclusie Bekijk details

17 maart 2022

Meer diversiteit en inclusie in ons programma, publiek, personeel en onze partners vinden we heel belangrijk. We willen een plek zijn waar iedereen zich thuis voelt. Daarom ondertekende onze directeur Alice van Diepen op vrijdag 11 maart 2022 het Charter Diversiteit.

• Stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 Bekijk details

15 maart 2022

Op woensdag 16 maart mogen we weer naar de stembus. Dit keer stemmen we voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar waar gaat dat nu ook alweer over en waarom is stemmen zo belangrijk?

• Onze nieuwe website is live! Bekijk details

2 maart 2022

Vanaf vandaag staat onze nieuwe website online.

• Winnaars gedichtenwedstrijd 2022 Bekijk details

1 maart 2022

Wie heeft het beste gedicht van 2022 geschreven? Zondag 27 februari is de winnaar bekend gemaakt van de Deventer Gedichtenwedstrijd. MIMIK en de Bibliotheek Deventer organiseren voorafgaand aan de Poëzieweek 2022 de jaarlijkse Deventer Gedichtenwedstrijd. Het thema dit jaar was “Natuur"

Paginanavigatie