Resultaat 61 - 70 (van 133)

• Werkzaamheden in de Bibliotheek Centrum Bekijk details

30 mei 2023

Het gebruik van onze boekencollectie verandert, wij gaan onze boeken verplaatsen tussen de begane grond en de tweede verdieping.

• Samen maakten wij de bibliotheek van 2022 Bekijk details

25 mei 2023

Dat is met recht de titel van ons jaarverslag. Met een bevlogen team van betrokken medewerkers boden wij inwoners van Deventer ook in 2022 een omgeving waar mensen elkaar in vrijheid ontmoeten, onze collectie raadplegen, nieuwe dingen leren, ontspannen en genieten.

• Boekenpilot met Buro Holland Bekijk details

15 mei 2023

Op maandag 15 mei overhandigde Lilian van Hoof, docent DigiTaalhuis van Bibliotheek Deventer, een serie boeken aan Güliz Tomruk-Kisi, directeur van Buro Holland. Het opleidingsinstituut voor Nederlandse inburgeringstrajecten mag het materiaal, bestaande uit 30 boeken op zowel A1, A2 en B1 niveau, een kwartaal lang lenen en gebruiken voor tijdens de lessen van inburgeraars.

• Vrijwilligersvacature Bibliotheek aan Huis Bekijk details

11 mei 2023

Wil je bijdragen aan de maatschappelijke participatie van Deventenaren die niet zelf naar de Bibliotheek kunnen komen? Houd je van administratieve taken en vind je het leuk om contactpersoon te zijn van een team vrijwilligers? Dan is dit de vrijwilligersvacature voor jou!

• Op 4 & 5 mei staan we samen stil bij vrijheid Bekijk details

28 april 2023

Op 4 en 5 mei staan we jaarlijks stil bij het einde van de Tweede Wereldoorlog en vieren we dat we weer in vrijheid leven. Het jaarthema van het Nationaal Comité 4 en 5 mei is dit jaar ‘Leven met oorlog’.

• Vanaf september boetevrij lenen tot 18 jaar en gratis lidmaatschap tot 27 jaar Bekijk details

28 april 2023

Deze week kregen wij fantastisch nieuws van de gemeente. Vanaf de start van het nieuwe schooljaar betalen kinderen tot 18 jaar geen boetes meer bij te laat inleveren en wordt een abonnement tot en met 26 jaar gratis.

• Gewijzigde openingstijden in mei Bekijk details

24 april 2023

Vanwege de feestdagen hebben onze vestigingen in mei aangepaste openingstijden. We zetten ze graag even voor je op een rij.

• Gewijzigde openingstijden april Bekijk details

31 maart 2023

Vanwege de feestdagen hebben onze vestigingen in april aangepaste openingstijden. We zetten ze graag even voor je op een rij.

• Deventer viert de Hanze in 2023 Bekijk details

29 maart 2023

Dit jaar vindt het Hanzejaar plaats in negen Hanzesteden in Oost-Nederland, zo ook in Deventer! Het hele jaar door is er een uiteenlopend programma in de stad. We geven je alvast een kijkje in het programma van de Bibliotheek Centrum en de Athenaeumbibliotheek.

• Belastingspreekuren van start in april Bekijk details

29 maart 2023

Steeds meer regelzaken gaan tegenwoordig via internet. Ook de jaarlijkse belastingaangifte die in deze periode weer ingevuld moet worden. Kom je er niet helemaal uit? We bieden gratis hulp aan bij het invullen van je belastingaangifte, ook als je geen lid bent van de Bibliotheek.

Paginanavigatie