Resultaat 71 - 80 (van 130)

• Boekenweek 2023 "Ik ben alles" Bekijk details

20 februari 2023

Van 11 tot en met 19 maart is het tijd voor de Boekenweek! De 88e editie van de Boekenweek staat dit jaar in het teken van het thema "Ik ben alles".

• Stilstaan bij slachtoffers Syrië en Turkije Bekijk details

16 februari 2023

Samen met onze bezoekers en partners staan we stil bij de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. We hebben in vestiging Centrum een plek gemaakt voor bezinning, een gesprek of aandacht, te zien op de foto. Heel veel mensen laten hier hun reactie achter.

• Het eerste grote stadsgedicht Bekijk details

8 februari 2023

Op zaterdag 28 januari gingen Alied en Marieke samen met jou aan de slag met het eerste grote stadsgedicht over Vriendschap

• Hoera! Bibliotheek Bathmen is vijf jaar. Bekijk details

31 januari 2023

Hiep, hiep hoera! Vijf jaar geleden openenden de Wereldwinkel en de Bibliotheek Bathmen samen met het Gemeenteloket de deuren aan de Schoolstraat in Bathmen. Op zaterdag 4 februari vieren we dit jubileum met jullie!

• Kom je met de fiets naar Bibliotheek Centrum? Houd de ingang dan vrij. Bekijk details

27 januari 2023

Het is natuurlijk fijn om je fiets lekker dicht bij de ingang te zetten. Als je snel een boek komt inleveren kan dat ook, er zijn een paar fietsenrekken geplaatst vlakbij het entreegebied. Het is ook heel belangrijk dat iedereen makkelijk en veilig naar binnen kan. En dat lukt vaak minder goed. Blijf je wat langer? Zet je fiets dan even in één van de stallingen om de hoek. Wel zo prettig voor andere bezoekers!

• Winnaars gedichtenwedstrijd 2023 Bekijk details

27 januari 2023

Op donderdag 26 januari start de Poëzieweek. Traditiegetrouw openen wij die feestelijk in MIMIK met de bekendmaking van de winnaars van de gedichtenwedstrijd.

• Kunstcircuit gaat verder binnen onze bibliotheek Bekijk details

18 januari 2023

Op 1 januari was de fusie officieel en zijn onze nieuwe collega's van Kunstcircuit verhuisd van de Keizerstraat naar de Stromarkt. De intermediaire functie van Kunstcircuit op het gebied van Onderwijs, Amateurkunst & Talentontwikkeling en het Sociaal Domein is met ons samen gegaan. De facilitaire functie wordt overgenomen door de Deventer Schouwburg.

• Vacature Manager Bedrijfsvoering en Ontwikkeling Bekijk details

13 januari 2023

Wil jij maatschappelijk en cultureel relevant werk doen? Vind je het vormgeven aan transities uitdagend en heb je zakelijk inzicht? Kom dan het Managementteam van de Bibliotheek versterken!

• Lezen voor de lijst, kies jouw volgende boek Bekijk details

5 januari 2023

De Kerstvakantie is bijna voorbij en het schooljaar gaat weer bijna van start. Vind je het ook lastig om leuke boeken te vinden die geschikt zijn om te lezen voor school? Kom dan eens langs en ontdek wat de Bibliotheek allemaal voor jou kan betekenen!

• De meest geleende boeken van 2022 in onze bieb! Bekijk details

4 januari 2023

Het nieuwe jaar is aangebroken en vaak starten we die met goede voornemens. Heb jij als voornemen om meer te gaan lezen en weet je nog niet welke boeken je wil gaan lezen? Geen paniek, wij hebben de meest populaire boeken die in 2022 bij ons geleend zijn voor je op een rij gezet!

Paginanavigatie