Resultaat 1 - 10 (van 127)

• Gewijzigde openingstijden april Bekijk details

24 maart 2024

Vanwege de feestdagen hebben onze vestigingen in april aangepaste openingstijden. We zetten ze graag even voor je op een rij.

• Subsidie voor nieuwe bibliotheek Colmschate-Noord en uitbreiding dienstverlening Keizerslanden Bekijk details

22 maart 2024

Deze week kregen we fantastisch nieuws: met de toekenning van een subsidie uit de ‘Specifieke Uitkering lokale bibliotheekvoorzieningen’ (SPUK) kunnen we onze wens realiseren om in de grote wijk Colmschate-Noord een toekomstgerichte bibliotheekvoorziening te realiseren én onze drukbezochte vestiging in Keizerslanden verder versterken.

• Theatervoorstelling 'Filters' in de Bibliotheek Centrum Bekijk details

20 maart 2024

Vanaf zaterdag 23 maart speelt het Theaterschip de voorstelling 'Filters' in de Bibliotheek Centrum. Het Theaterschip heeft een voorstelling voor leerlingen in het Voortgezet Onderwijs gemaakt. Plan je bezoek aan de Bibliotheek Centrum vooruit, het zal deze week drukker zijn dan normaal in de bibliotheek.

• Bas Kuipers en Isa Maron signeren 'Het magische stadion' Bekijk details

12 maart 2024

Go Ahead Eagles aanvoerder Bas Kuipers heeft er sinds kort een baan bij: hij is kinderboekenschrijver! Samen met zijn moeder, schrijfster Isa Maron, schreef hij het boek Het magische stadion. Op woensdag 20 maart van 15.00-17.00 uur komen Bas en Isa naar de Bibliotheek Centrum om hun nieuwe kinderboek te signeren. Kom jij ook langs?

• Belastingspreekuren Bekijk details

12 maart 2024

Steeds meer regelzaken gaan tegenwoordig via internet. Ook de jaarlijkse belastingaangifte. Kom je hier niet helemaal uit? De Bibliotheek Deventer biedt gratis hulp aan bij het invullen van je belastingaangifte, ook als je geen lid bent van de Bibliotheek.

• Boekenweek 2024 'Bij ons in de familie' Bekijk details

29 februari 2024

Het boekenfeest van Nederland komt er weer aan! Van vrijdag 16 tot en met zaterdag 24 maart is het boekenweek. Dit jaar in het teken van het thema 'Bij ons in de familie'.

• Beter Nederlands leren met een Taalmaatje Bekijk details

19 februari 2024

De Nederlandse taal leren valt niet altijd mee. Samen Nederlands praten is een goede manier om de taal te leren. Dit kan met een Taalmaatje. Dit is een vrijwilliger die jou helpt om de Nederlandse taal beter te leren spreken, lezen en begrijpen. Je kunt je maatje vragen stellen, jullie kunnen samen oefeningen doen en je hebt een leuke gesprekspartner. Dit kost geen geld.

• De Bibliotheek Lettele gaat bijna weer open! Bekijk details

15 februari 2024

De Bibliotheek in Lettele gaat bíjna weer open! We zijn de allerlaatste verhuisdozen aan het uitpakken en vanaf maandag 19 februari kun je weer volop lenen in onze mooie nieuwe ruimte in Kulturhus de Spil.

• Eén wereld, duizend vrouwen Bekijk details

14 februari 2024

In de hele maand maart besteden we aandacht aan vrouwen, meiden en dames! Dit doen we ter ere van Internationale Vrouwendag, dat ieder jaar op 8 maart wordt gevierd. Landelijk wordt hier dan ook aandacht aan gegeven, met dit jaar als thema: één wereld, duizend vrouwen. Graag vieren we deze maand samen met jou!

• Wat brengt jou bij de Bibliotheek? Bekijk details

14 februari 2024

Woon of werk je in Colmschate? Help ons om nog meer van waarde te kunnen zijn voor jou!

Paginanavigatie