Resultaat 51 - 60 (van 128)

• Vier de zomer in de bieb! Bekijk details

5 juli 2023

Het is eindelijk zomer en dat betekent dat de zomervakantie bijna voor de deur staat! Kom in de zomervakantie langs voor leuke activiteiten of leen de leukste boeken voor je vakantie of die warme middag in de tuin.

• Slaapfeestje in de bieb? Deze jonge lezers deden het! Bekijk details

13 juni 2023

De vraag was, wie er de afgelopen weken meer naar het Slaapfeest in de Bibliotheek Centrum hadden uitgekeken: de kleine of de grote lezers? Vrijdag was het eindelijk zover en ging iedereen gelijk op in hun enthousiasme, de kinderen en de begeleidende collega's van de bieb!

• Gewijzigde openingstijden in de zomervakantie Bekijk details

8 juni 2023

Vanwege de zomervakantie zijn er in juli en augustus aangepaste openingstijden. We zetten ze graag even voor je op een rij.

• Langer materialen lenen in de zomervakantie Bekijk details

8 juni 2023

De zon laat zich de afgelopen dagen weer volop zien en we krijgen allemaal weer zin in de zomervakantie! De hele dag aan het strand, in de hangmat in de tuin, weg de fiets of toch de camper? Jij regelt jouw vakantie en wij zorgen ervoor dat je langer de tijd hebt om dat ene boek uit te lezen.

• Deventer week van het Leesplezier Bekijk details

31 mei 2023

Op maandag 5 juni start de Deventer week van het Leesplezier. In deze week staat het stimuleren van leesplezier centraal. En dit doen we niet alleen, samen met onze partners van de Deventer Leescoalitie worden er op kinderdagverblijven, BSO’s en scholen leuke activiteiten georganiseerd.

• Werkzaamheden in de Bibliotheek Centrum Bekijk details

30 mei 2023

Het gebruik van onze boekencollectie verandert, wij gaan onze boeken verplaatsen tussen de begane grond en de tweede verdieping.

• Samen maakten wij de bibliotheek van 2022 Bekijk details

25 mei 2023

Dat is met recht de titel van ons jaarverslag. Met een bevlogen team van betrokken medewerkers boden wij inwoners van Deventer ook in 2022 een omgeving waar mensen elkaar in vrijheid ontmoeten, onze collectie raadplegen, nieuwe dingen leren, ontspannen en genieten.

• Boekenpilot met Buro Holland Bekijk details

15 mei 2023

Op maandag 15 mei overhandigde Lilian van Hoof, docent DigiTaalhuis van Bibliotheek Deventer, een serie boeken aan Güliz Tomruk-Kisi, directeur van Buro Holland. Het opleidingsinstituut voor Nederlandse inburgeringstrajecten mag het materiaal, bestaande uit 30 boeken op zowel A1, A2 en B1 niveau, een kwartaal lang lenen en gebruiken voor tijdens de lessen van inburgeraars.

• Vrijwilligersvacature Bibliotheek aan Huis Bekijk details

11 mei 2023

Wil je bijdragen aan de maatschappelijke participatie van Deventenaren die niet zelf naar de Bibliotheek kunnen komen? Houd je van administratieve taken en vind je het leuk om contactpersoon te zijn van een team vrijwilligers? Dan is dit de vrijwilligersvacature voor jou!

• Op 4 & 5 mei staan we samen stil bij vrijheid Bekijk details

28 april 2023

Op 4 en 5 mei staan we jaarlijks stil bij het einde van de Tweede Wereldoorlog en vieren we dat we weer in vrijheid leven. Het jaarthema van het Nationaal Comité 4 en 5 mei is dit jaar ‘Leven met oorlog’.

Paginanavigatie