Beter Nederlands leren met een Taalmaatje

Gepubliceerd op: 19 februari 2024 14:12

Taalmaatje

De Nederlandse taal leren valt niet altijd mee. Samen Nederlands praten is een goede manier om de taal te leren. Dit kan met een Taalmaatje. Dit is een vrijwilliger die jou helpt om de Nederlandse taal beter te leren spreken, lezen en begrijpen. Je kunt je maatje vragen stellen, jullie kunnen samen oefeningen doen en je hebt een leuke gesprekspartner. Dit kost geen geld.

Hoe werkt het?

Eén keer per week spreek je af met je Taalmaatje. Dit kan bij jou thuis of in de bibliotheek. Je oefent dan twee uur lang de Nederlandse taal. Het is belangrijk dat je in Deventer woont, 18 jaar of ouder bent en al een beetje Nederlands kan praten.

Wil je meer weten of je aanmelden? Bekijk dan deze video of kijk op www.bibliotheekdeventer.nl/taalmaatje