Resultaat 21 - 30 (van 129)

• de Bibliotheek Lettele verhuist naar Kulturhus De Spil Bekijk details

19 december 2023

De Bibliotheek Lettele gaat verhuizen! Daarom zijn we daar gesloten van 14 januari tot en met 18 februari. Vanaf maandag 19 februari is iedereen welkom in onze nieuwe bibliotheek in Kulturhus De Spil. In dit bericht vertellen we je er alles over.

• Blog: Warm welkom Bekijk details

7 december 2023

Vanuit mijn werkkamer kijk ik uit op de Kleine Poot en de Botermarkt. Het uitzicht vanuit je werkkamer is na verloop van tijd iets vanzelfsprekends, bijna iets vertrouwds. Ik zie mensen voorbij wandelen en fietsen. Ik zie groepjes toeristen begeleid door een gids. Ik zie omwonenden met hun vuilnis naar de vuilcontainers gaan en ik zie de Lebuinuskerk met de toren, hoe mooi kan je het hebben.

• Kom in de kerstvakantie naar de bieb! Bekijk details

6 december 2023

De laatste maand van het jaar is aangebroken, de Sint is net het land weer uit en het aftellen kan beginnen. Rondom de feestdagen zijn er leuke activiteiten in de kerstvakantie, maar houd ook rekening met een aantal gewijzigde openingstijden zodat jij zorgeloos gebruik kan maken van jouw bibliotheek.

• Doe mee aan de gedichtenwedstrijd tijdens de Poëzieweek 2024! Bekijk details

1 december 2023

Poëzieliefhebbers, de Poëzieweek 2024 staat weer bijna voor de deur! Van 25 tot en met 31 januari vieren we de kracht van woorden, met 'thuis' als thema.

• Gewijzigde openingstijden december Bekijk details

20 november 2023

De laatste maand van het jaar breekt aan en dat betekent dat de feestdagen voor de deur staan! Wil jij lekker blijven lezen in december of moet je nog blokken voor tentamens? Dat kan! Let wel op onze gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen.

• Gewijzigde openingstijden spreekuur Basisvaardigheden Bekijk details

16 november 2023

In verband met een personeelsuitje vervalt het inloopspreekuur Basisvaardigheden op dinsdag 21 november in de Bibliotheek Keizerslanden. We zien je graag weer bij ons volgende inloopspreekuur.

• Wijzigingen op onze reserveringsbonnen Bekijk details

14 november 2023

Heb je een boek gereserveerd en kom je dat ophalen? Eerder vond je je boek doordat er in het boek een bon zat met daarop je achternaam. Omdat wij privacy belangrijk vinden en wij ons aan bepaalde afspraken daarover moeten houden, staat daar vanaf nu niet meer je hele achternaam op.

• Let op: update Online Bibliotheek app Bekijk details

10 november 2023

Aanstaande maandag 13 november vindt er noodzakelijk onderhoud plaats aan de Online Bibliotheek app.

• Op naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen 2023 Bekijk details

9 november 2023

Op woensdag 22 november mogen we weer naar de stembus. Deze keer stemmen we voor de landelijke Tweede Kamerverkiezingen, maar waar gaat dat nu ook alweer over en waarom is stemmen zo belangrijk?

• Culturele week ‘Verwantschap en Verbondenheid - 100 jaar republiek Turkije' Bekijk details

1 november 2023

Het Centrum voor Diversiteit en Samenleving (CDS) en de Bibliotheek Deventer organiseren van 25 november t/m 2 december een week waarin de ontwikkelingen in 100 jaar republiek Turkije én de verbondenheid tussen inwoners met een Nederlandse en Turkse achtergrond centraal staan.

Paginanavigatie