Winactie: Maak kans op twee kaarten voor De Regels van Floor in de Deventer Schouwburg!

Gepubliceerd op: 21 december 2022 12:27

Wil jij twee kaarten winnen voor de voorstelling 'De Regels van Floor' in de Deventer Schouwburg op 6 januari? Lees dan snel verder hoe jij mee kan doen.

Hoe kan ik meedoen?

Verzin je eigen regel van Floor! Schrijf, kleur en versier de regel helemaal naar jouw smaak en lever deze vóór 1 januari in bij een van onze vestigingen. Wie weet ga jij dan wel op vrijdag 6 januari naar de voorstelling in de Deventer Schouwburg. De winnaar krijgt op 2 januari bericht.

Je kan een formulier ophalen in een van onze vestigingen of download de PDF hier en print het thuis uit!

De Regels van Floor

In De regels van Floor probeert het eigenwijze meisje Floor antwoord te geven op de belangrijkste vragen van een 11-jarige. Waar de regels gewoonlijk door volwassenen worden gemaakt, vindt Floor dat kinderen dat heel goed zelf kunnen.

Bekijk hier alle boeken en DVD's die wij hebben over De Regels van Floor.

De Regels van Floor (8+) theatertour
In het leven van de 11-jarige Floor gaat alles precies volgens plan. Oké, er komt best een grote verandering aan, Floor gaat na de zomervakantie naar de middelbare school, samen met haar beste vriendin Margeet. De toekomst ziet er rooskleurig uit, maar dan heeft haar vader een verrassing......

Meer informatie over de theatershow is hier te vinden.