Werkzaamheden in de Bibliotheek Centrum

Gepubliceerd op: 30 mei 2023 10:15

Het gebruik van onze boekencollectie verandert, wij gaan onze boeken verplaatsen tussen de begane grond en de tweede verdieping.

Dit betekent dat er op donderdag 1 juni tussen 09.00 - 12.00 uur minder studie- en werkplekken beschikbaar zullen zijn in de bibliotheek. De werkplekken in de stilte ruimte, de tuinkamer en de eerste verdieping zijn wel beschikbaar.

Maak je gebruik van de lift? Houd er rekening mee dat de lift op de aangegeven tijd minder toegankelijk is. Dat levert ons de ruimte op om de verhuizing van de informatieve collectie snel te regelen, zodat je erna weer gebruik kan maken van de bibliotheek zoals je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak die dit met zich meebrengt!