Let op: update Online Bibliotheek app

Gepubliceerd op: 10 november 2023 11:58

Aanstaande maandag 13 november vindt er noodzakelijk onderhoud plaats aan de Online Bibliotheek app.

Het kan zijn dat je door de update automatisch wordt uitgelogd en niet meer gemakkelijk gebruik kan maken van de app. Wat kun je vooraf doen om zo min mogelijk hinder te ondervinden aan de update van de Online Bibliotheek:

• Update de app op je smartphone of tablet vóór maandag 13 november in de Playstore of Appstore. Hierna kun je gewoon gebruik maken van de app zoals je gewend bent.

Wil je de Online Bibliotheek gebruiken vanaf maandag 13 november maar heb je de app nog niet geüpdatet, dan kan het zijn dat je bent uitgelogd, wat kun je dan doen:

• Ben je uitgelogd? Update de app en log opnieuw in
  • Blijf je daarna problemen ervaren met het inloggen op de app? Verwijder de app en download opnieuw.

Heb je een vraag of hulp nodig?

We helpen je graag. Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in een van onze vestigingen. Alle openingstijden en de contactgegevens van de klantenservice en de actuele openingstijden vind je op deze pagina.