Ruimere openingstijden

Gepubliceerd op: 14 januari 2022 10:33

Komende week verruimen wij de openingstijden van de Bibliotheek Centrum, Keizerslanden en Colmschate.

We beseffen maar al te goed dat het niet 'gewoon' is om in deze tijden onze openingstijden te verruimen. Onze vestigingen zijn al langer veel meer dan een plek om boeken te lenen. De bibliotheek ondersteunt mensen die moeite hebben met lezen en schrijven of digitaal vaardiger willen worden. Daarnaast kun je bij ons ook terecht als je hulp nodig hebt met regelzaken van de overheid. De bibliotheek is zich erg bewust van deze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Verruiming openingstijden
Uit onderzoek onder onze bezoekers blijkt dat er veel behoefte is om ook in de avonduren bij ons terecht te kunnen. Met het verruimen van de openingstijden willen we ervoor zorgen dat jij op een gunstig moment je materialen kan ophalen of inleveren en creëren we rustige werk- en studieplekken. Er is daarom besloten om de volgende wijzigingen te maken in onze openingstijden:

• De Bibliotheek Centrum is vanaf volgende week op woensdag en donderdag tot 20.00 uur geopend.
  • De Bibliotheek Keizerslanden is vanaf volgende week van maandag tot en met vrijdag geopend tot 18.00 uur.
  • De Bibliotheek Colmschate is vanaf volgende week van maandag tot en met vrijdag geopend tot 18.00 uur.

Alle actuele openingstijden per vestiging zijn hier te vinden.

Coronamaatregelen
Onze vestigingen blijven open voor uitleen, werken en studeren en voor ondersteuning van de mensen die dat nodig hebben. Natuurlijk doen we dat veilig en volgens de geldende coronamaatregelen.

• Iedereen van 13 jaar of ouder houdt 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Iedereen van 13 jaar of ouder draagt bij ons een mondkapje, ook als je zit.
  • Je neemt een mandje mee bij binnenkomst.
  • Kom niet naar de bibliotheek met klachten.
  • Volg instructies van onze medewerkers op.
  • Houd rekening met andere bezoekers.

Laatste informatie over de coronamaatregelen vind je hier.