Lenen zonder drempels: tot 27 jaar gratis én boetevrij

Gepubliceerd op: 28 september 2023 10:11

Dat kinderen gratis lid zijn van de bibliotheek, heb je misschien al eens gehoord. Maar wist je ook dat sinds kort iedereen tot 27 jaar gratis lid is van onze bibliotheek? Bovendien rekenen wij voor die leeftijd geen telaatgeld (boete) meer. We hopen dat op die manier zoveel mogelijk kinderen en jongeren genieten van alle spannende, grappige, ontroerende en prachtige verhalen die we in huis hebben.

Boetevrij lenen gaat automatisch in

Ben je al lid van de bibliotheek én jonger dan 27 jaar? Dan is je abonnement automatisch aangepast naar boetevrij lenen. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

Ben je nog geen lid? Schrijf je dan nu in! Ben jij tussen de 18 en 27 jaar en schrijf jij je in vóór 31 oktober dan krijg jij een toffe tote bag met inhoud van ons!

Ik wil lid worden

Samenwerking met de gemeente

Dat kinderen en jongeren nu gratis en boetevrij kunnen lenen hebben wij te danken aan de Gemeente Deventer. Samen met hen werken we ook op deze manier aan gelijke kansen.