Let op: aankomende woensdag drukte verwacht in de Bibliotheek Centrum

Gepubliceerd op: 22 augustus 2023 14:34

Plan je bezoek aan de Bibliotheek Centrum vooruit, op woensdag 30 augustus is het drukker dan normaal in de bibliotheek. Op deze dag staan de deuren van de Bibliotheek Centrum namelijk wijd open voor jongeren tot 27 jaar.

Feestelijke aftrap

Vanaf volgende week gaat ons nieuwe abonnement van start en kunnen alle jongeren tot 27 jaar zich gratis inschrijven bij onze bibliotheken, iets waar wij erg trots op zijn.

De feestelijke aftrap vindt plaats op woensdag 30 augustus. Tussen 9.30 en 16.30 uur kunnen jongeren ontdekken dat je in de bibliotheek voor veel meer terecht kunt dan alleen voor het lenen van boeken én kunnen zij zich inschrijven voor een gratis abonnement.

Plan je bezoek

Het programma van deze dag vindt plaats op de begane grond en de tweede verdieping. We verwachten veel jongeren over de vloer maar we houden de eerste verdieping en de stilte ruimte op de begane grond vrij om te verblijven in de bibliotheek.

Wil je graag rustig werken of tussen de boeken struinen zonder al die drukte? Neem deze dag eens een kijkje bij Bibliotheek Keizerslanden of Colmschate. Bekijk hier de actuele openingstijden van onze vestigingen.