Gewijzigde openingstijden in de zomervakantie

Gepubliceerd op: 8 juni 2023 16:09

Vanwege de zomervakantie zijn er in juli en augustus aangepaste openingstijden. We zetten ze graag even voor je op een rij.

Gewijzigde openingstijden per vestiging

Bibliotheek Centrum
In de periode van 11 juli tot en met 31 augustus is de bibliotheek op woensdag en donderdag om 18.00 uur gesloten.

Op de donderdagavond kun je nog wél terecht voor het Taalcafé. De Bibliotheek Centrum blijft gesloten voor reguliere bezoekers.

Bibliotheek Lettele
In de periode van 6 tot en met 26 augustus is de Bibliotheek Lettele alleen geopend op dinsdag en donderdag ochtend tussen 9.30 en 11.00 uur. Je kunt in deze periode uitwijken naar de Bibliotheek Bathmen, Bibliotheek Schalkhaar of Bibliotheek Colmschate.

Onze overige vestigingen zijn geopend zoals je van ons gewend bent. Bekijk voor je bezoek hier onze actuele openingstijden.

Heb je een vraag?

Stel je vraag aan een van onze collega's in de vestigingen of neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Blijf altijd op de hoogte!

Wil jij als eerste op de hoogte zijnvan onze dienstverlening, activiteiten en nieuws uit de bibliotheek? Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief