de Bibliotheek Lettele verhuist naar Kulturhus De Spil

Gepubliceerd op: 19 december 2023 16:45

De Bibliotheek Lettele gaat verhuizen! Daarom zijn we daar gesloten van 14 januari tot en met 18 februari. Vanaf maandag 19 februari is iedereen welkom in onze nieuwe bibliotheek in Kulturhus De Spil. In dit bericht vertellen we je er alles over.

Sluiting in de kerstvakantie en tijdens de verhuizing

Tijdens de kerstvakantie is de Bibliotheek Lettele gesloten van 23 december tot en met 7 januari. In de week van 8 januari kun je dan nog materialen lenen. Vanaf 14 januari sluit de bibliotheek voor de verhuizing. Vanaf 19 februari kun je terecht op onze nieuwe plek in Kulturhus De Spil.

Datumoverzicht

• 23-12 t/m 7-1: gesloten
  • 8-1 t/m 13-1: geopend
  • 14-1 t/m 18-2: gesloten
  • 19 februari: geopend op de nieuwe locatie!

Waarom verhuizen?

We hebben jarenlang met veel plezier samengewerkt met Erwin Kleine Koerkamp, de eigenaar van de winkel Kies-je-kado.nl. Zijn winkel breidt de dienstverlening uit en heeft daarvoor de ruimte waar de bibliotheek in zit nodig. Wij wensen hem heel veel succes!

Voor de Bibliotheek in Lettele hebben we een mooie nieuwe plek gevonden in het Kulturhus. We kijken er naar uit om straks onderdeel te zijn van deze ontmoetingsplek die beheerd wordt door en voor Lettelenaren.

Opening nieuwe locatie

19 februari openen we in onze nieuwe locatie. We zijn dan open op de tijden dat het Kulturhus open is. De feestelijke opening volgt in het begin van maart. Begin februari vertellen we je hier meer over.

Welkom in onze andere vestigingen

Natuurlijk ben je tijdens de sluiting van harte welkom in een van onze andere vestigingen. De vestigingen Schalkhaar en Bathmen zijn het dichtst in de buurt. Adressen en de actuele openingstijden vind je hier.

Vragen

Heb je vragen over de verhuizing, de sluiting of andere vragen over onze dienstverlening? Stel ze aan onze klantenservice of bel 0570 675 500.