Dare to be orange, voel je thuis in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 22 augustus 2023 15:01

Ben jij jonger dan 27? Dan kun jij je vanaf vandaag gratis inschrijven voor een abonnement bij de bieb! Onze deuren van al onze vestigingen staan wijd open voor alle jongeren tot 27 jaar die kennis willen maken met de bibliotheek.

Feestelijke aftrap

De feestelijke aftrap op 30 augustus begint om 9.30 uur en zal duren tot 16.30 uur. Het programma is deze dag speciaal ingericht voor jongeren, struin langs de nieuwste BookTok-titels, bemachtig je polaroid bij onze photobooth, bekijk short films in de huiskamerbioscoop, speel een spelletje of drink een drankje van Freshman op ons dakterras.

Voor een grote groep eerstejaars Saxion- en Aventus-studenten is het bezoek aan de bibliotheek onderdeel van hun introductiedag. Ben jij nog geen 27 en wil je ook graag langskomen? Je bent van harte welkom!

Schrijf je in en ontvang een cadeau

Deze campagne-dag is de feestelijke aftrap van het nieuwe abonnement. Schrijf jij je vóór 31 oktober in? Dan ontvang je een toffe tote bag met inhoud! (op=op). De tote bag kun direct meenemen als je je komt inschrijven bij een van onze vestigingen. Je kunt je óók online inschrijven en de tote bag later ophalen als je langskomt. Loop dan even naar een van onze collega's bij de servicebalies. Je pasje krijg je dan vanzelf thuisgestuurd.

Alle voordelen van je abonnement op een rij

• Leen tot 25 items per keer
  • Gratis reserveren
  • 24/7 toegang tot de online Bibliotheek (e-books, luisterboeken en tijdschriften)
  • Leen boetevrij
  • Toegang tot al onze digitale bronnen

Zien we je vandaag in de Bibliotheek Centrum? Kun je niet langskomen, maar wil je wel gratis lid worden schrijf je dan hier in:

Ik wil een gratis abonnement van de bieb!