Meer doen met de computer

Handig maar ook lastig

Je kunt via de computer en op internet steeds meer regelen. Dat is handig. Maar ook lastig als je hier geen of weinig ervaring mee hebt. De Bibliotheek helpt je verder. Met cursussen, oefensites en spreekuren over computers en internet.

Deelname is gratis. Iedereen is welkom. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

Computercursus voor beginners Klik & Tik

Wil je graag meer met de computer en internet doen, maar weet je niet goed hoe het werkt? Dan is de computercursus Klik & Tik iets voor jou.

Spreekuur Basisvaardigheden

Wil je hulp bij het omgaan met de computer of het internet? Wij gaan samen met jou op zoek naar wat het beste bij je past.

Maak een afspraak

Spreekuur Digihulp

Heb je moeite met je tablet, smartphone of computer? Wil je graag wat hulp bij het lezen van e-books? Onze ervaren vrijwilliger Erik Baaij neemt de tijd voor je en helpt je op weg.

Maak een afspraak

Inloopspreekuur Digihulp

Heb je vragen over internet? Wil je meer weten over je computer? Zit je telefoon 'op slot'. De vrijwilligers van Gilde-SeniorWeb helpen graag tijdens het inloopspreekuur in Keizerslanden.

Wanneer kan ik langskomen?

Zelf oefenen

Heb je nog vragen?