Migratie catalogus Athenaeumbibliotheek

Gepubliceerd op: 14 juni 2019 09:23

De catalogus van de Athenaeumbibliotheek is in mei gemigreerd naar Bicat Wise, het systeem van de Bibliotheek Deventer. Wat betekent dit voor u?

Zoeken en aanvragen

Zoeken en aanvragen gebeurt nu in de catalogus van de Bibliotheek Deventer. Aangevraagde boeken kunnen na ontvangst van een e-mailbericht opgehaald worden in Bibliotheek Centrum aan de Stromarkt.

Sommige aanvragen worden op dit moment nog niet juist door het systeem geregistreerd, waardoor leners tevergeefs wachten. We vinden dit heel vervelend en werken aan een oplossing. Tot die er is adviseren we in die gevallen na een week contact op te nemen via info-ab@bibliotheekdeventer.nl.

Inzage materiaal

Boeken die alleen ter inzage beschikbaar zijn, kunt u voorlopig via een e-mailbericht aan of tijdens openingstijden van de studiezaal aan de balie aanvragen. Indien u nog geen lidmaatschapskaart heeft, dient u een geldig legitimatiebewijs mee te brengen.