Boeken webwinkel nu ook in Bibliotheek Centrum verkrijgbaar

Gepubliceerd op: 16 december 2021 10:19

Via de Athenaeumbibliotheek zijn verschillende boeken over allerlei historische thema's te koop. De boeken zijn niet alleen via de webwinkel te bestellen, maar een ruime selectie hiervan is nu ook verkrijgbaar in de Bibliotheek Centrum.

In de Bibliotheek Centrum

In de Tuinkamer van de Bibliotheek Centrum (Stromarkt 18) ligt van iedere titel een exemplaar ter inzage. De titels zijn bij de servicebalie op de begane grond verkrijgbaar en kunnen per pin worden afgerekend.

In de webwinkel

In de webwinkel zijn nog meer titels te vinden. Webshopbestellingen kunnen via iDeal worden betaald. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of om je bestelling gratis af te halen bij de servicebalie van de Bibliotheek Centrum.