Jaarverslag 2020 gepubliceerd

Aan de hand van een tijdlijn nemen we je mee door het rare jaar 2020. Je leest hoe we voortvarend begonnen als altijd, maar vervolgens noodgedwongen mee moesten deinen op de coronagolven.

We maakten van de nood een deugd en verzonnen van alles om contact te houden met onze gasten. De mensen die boeken wilden lezen, die hun belastingformulieren wilden invullen of hun Nederlandse taal wilden blijven oefenen. Ondanks het verdriet, de zorgen en de frustratie hebben we een goed jaar gehad. Er is veel gedaan en veel geleerd. Het belang van de Bibliotheek Deventer is nog nooit zo duidelijk geweest als in 2020. Mensen hebben ons gemist en wij hen ook.

Met het afsluiten van het jaar hadden we gehoopt ook de coronaperiode af te kunnen sluiten, of op z’n minst op korte termijn. Inmiddels weten we beter, ook in het jaarverslag 2021 zal Covid-19 een grote rol spelen. Maar dat is voor volgend jaar. We wensen je voor nu veel plezier met deze editie

Feedback

Als je na het lezen van het jaarverslag nog iets aan ons kwijt wil dan kan dat. Feedback stellen we altijd op prijs. Je kunt mailen met de afdeling communicatie:  maar een mail rechtstreeks naar onze directeur Alice van Diepen wordt ook gewaardeerd: .