Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrieven

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe boeken in onze collectie, tijdschriften, muziek en film en leuke, verrassende, leerzame, spannende activiteiten? Of wil je graag op de hoogte blijven van alle nieuws, blogs, tentoonstellingen, nieuwe aanwinsten, activiteiten en topstukken uit de erfgoedcollectie van de Athenaeumbibliotheek? Meld je aan voor de nieuwsbrief die het beste past bij jouw interesse en mis niets meer!

Onze nieuwsbrieven op een rij

• Nieuwsbrief de Bibliotheek Deventer: onze maandelijkse nieuwsbrief voor iedereen.
  • Nieuwsbrief Jongeren: een nieuwsbrief speciaal voor jongeren vanaf 18 jaar met de laatste BookTok-tips, activiteiten en meer. Verschijnt 4x per jaar.
  • Nieuwsbrief Athenaeumbibliotheek: nieuwsbrief met al ons nieuws over de erfgoedcollectie uit de Schatkamer van Deventer Boekenstad. Verschijnt 10x per jaar.
  • Nieuwsbrief DigiTaalhuis Deventer: nieuwbrief op het gebied van basisvaardigheden voor alle partners van het DigiTaalhuis Deventer. Verschijnt 3x per jaar.

Privacybeleid
De Bibliotheek Deventer gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens. Klik hier voor onze privacyverklaring.